Dagsarkiv: 27 april, 2015

Flaggan i topp för fyra frankofona år!

trikoloren

Aktiviteten här bloggen må ha varit betydligt mindre än vad jag önskat den senaste tiden och trots att mina förhoppningar om att det skulle ha rättat till sig vid det här laget inte infriats så känner jag att det trots allt finns anledning att flagga i blått, vitt och rött en dag som denna. I dag fyller nämligen BleuBlancRouge 4 år!

Jag har lite svårt att greppa att det redan har gått fyra år sedan jag satte mig ner och skrev det där första inlägget, men så är det. I väntan på att jag ska komma igång ordentligt igen med bloggandet så vill jag rikta ett stort tack till er som fortfarande följer bloggen och till alla som så ens bara någon enstaka gång har hittat hit.

Ni är många fler än vad jag ens hade kunnat drömma om när jag drog igång detta projekt och oavsett i vilken utsträckning du följer bloggen så är du alltid välkommen tillbaka.

Jag hoppas att vi ska få många år till tillsammans. Det femte året startar i morgon. Hoppas att just du fortsatt hänger med på mitt frankofona äventyr.